Meer halen uit Stb Software?

Onze Support collega's helpen je graag!

Wanneer neem je contact op met Support?

Heb je vragen over de software of loop je ergens tegenaan? Onze collega’s van de Support afdeling helpen je graag verder. Maar ook als je wensen hebt over de functionaliteit van de software of over data-ontsluiting, dan staan we graag voor je klaar. Dit kan telefonisch en per e-mail, maar ook via ons ticketsysteem waarin je duidelijk de status van jouw aanvraag volgt.

De kracht van verbinding óók op Support

Om zoveel mogelijk aan te sluiten bij eindgebruikers van onze software, hebben wij supportspecialisten met kennis van verenigingen, goede doelen en opleiders. Door kortere lijnen tussen support en productontwikkeling en specifieke kennis van relevante modules kunnen wij pro-actiever op klantvragen reageren.

Het Support Team - even voorstellen:

Ons Support team, met samen ruim 30 jaar kennis van onze software, stelt zich graag even aan je voor;

 

Tjeerd Broeken

Supportconsultant Stb Leden & Teamleider Support

Sinds 2014 komen gebruikers van onze ledensoftware met mij in contact. Mijn werk bestaat uit de traditionele support-taken zoals: vragen beantwoorden, tickets oplossen, processen monitoren en software ontwikkelaars aansturen> Sinds 2017 ben ik ook Teamleider.

In deze rol zorg ik ervoor dat het Support team optimaal functioneert. Zo denk ik continue mee hoe wij onze processen en de dienstverlening naar klanten kunnen verbeteren.

Het leukste aan mijn werk is;

Zonder enige twijfel de afwisseling. Het ene ogenblik geef ik antwoord op een simpele vraag en dan ben ik bezig met een complex probleem. Geen dag bij Support is hetzelfde! Ik zie het als een uitdaging om een situatie die eerst negatief is (de klant ervaart dat iets niet goed werkt) om te buigen naar een positieve ervaring. Lukt dat? Dan ben ik tevreden.

Frank van Kippersluis

Supportconsultant Stb Goede Doelen

Sinds 2015 ben ik het eerste aanspreekpunt voor klanten die met de Goede Doelen modules werken. Dit gaat van kleine gebruikersvragen tot wensen over de functionaliteit en het meedenken over de optimalisatie in het gebruik van onze software.

Daarnaast geef ik regelmatig trainingen, ondersteun ik bij implementaties en ben ik verantwoordelijk voor kleine projecten.

Het leukste aan mijn werk is;

Bij Eudonet STB heerst een familiaire sfeer. Je krijgt volop de ruimte om jezelf te ontplooien en op je eigen manier invulling te geven aan de functie.

Vooral als ik eindgebruikers kan adviseren hoe zij onze software optimaal kunnen gebruiken, vind ik leuk. Wanneer een klant goede resultaten haalt met ons systeem, ben ik trots op mijn werk!

Michiel Regelink

Supportconsultant Stb Cursus

Van de 14 jaar dat ik bij Eudonet Stb werk, ben ik al 10 jaar onderdeel van het Support team. Ook ik beantwoord ingewikkelde en eenvoudige vragen van klanten, zodat ze verder kunnen met hun werk. Maar ook indien er vragen zijn over de werking van een onderdeel of als er wensen zijn voor nieuwe functionaliteit, weten klanten ons te vinden. Samen met mijn collega’s van andere afdelingen zorgen wij in alle gevallen voor een antwoord waarmee de klant geholpen is.

Het leukste aan mijn werk is;

Dat het erg afwisselend is en nooit verveelt. Als een spin in het web communiceer ik net zo lang met klanten en collega’s totdat er een oplossing is. Zo help ik gebruikers van onze software elke dag weer een stukje verder op weg.