Heb je enig idee van de potentie van de data in jouw CRM database als deze goed op orde is? En wanneer is dat eigenlijk? “Je data op orde hebben.”
Zodra je op je CRM database kunt vertrouwen, neemt de kans op fouten af, voorkom je tijdverspilling en werk je gerichter samen. Maar echt waarde haal je pas uit je CRM-data met inzichten. Wat zijn de resultaten van je acties en campagnes, waar loopt het minder en welke trends zie je? Zo leer je wat wél en niet werkt en neem je deze kennis mee naar volgende campagnes.
Laat je in dit live Webinar inspireren door Marijn te Flierhaar, Database Marketeer bij Data Inside en Manon Vollmann, Business Development Manager bij Eudonet Stb.
Aan de hand van praktijkvoorbeelden laten zij zien welke waarde je uit CRM haalt en nemen ze je mee in het proces hoe je dit aanpakt. Uiteraard is er voldoende ruimte voor het stellen van vragen.
Tijdens het Webinar is genoeg ruimte voor vragen.
Data Inside helpt goede doelen slimmer met data om te gaan, zodat ze meer giften en donateurs krijgen. Dat doen ze door jouw fondsenwerving data-driven te maken. Daarvoor leveren ze een aantal diensten zoals dashboards en maatwerk waarbij je via enkele muisklikken inzichten in de effectiviteit van je fondsenwerving krijgt.
De geïntegreerde CRM software van Eudonet Stb verbindt al 30 jaar mensen, data en processen. Met deze software werken goede doelen, ledenorganisaties en opleiders efficiënter samen en kunnen ze focus houden op hun doelen in plaats van de processen. Eudonet Stb is gevestigd in Houten, telt ruim 40 medewerkers in Nederland en Roemenië en is onderdeel van de Internationale Eudonet groep met vestigingen in Frankrijk, België, Canada, Nederland, VK en Zwitserland