Op 8 oktober vond de jaarlijkse klantendag van Eudonet Stb plaats, met onder andere gastspreker en
influencer Dorit Roest. Eudonet Stb liet de nieuwe browser interface zien en de nieuwe Leden- en CRM App.
Onze marketing partners Spotler en Companyinfo deelden inspirerende voorbeelden en inzichten
van hun marketing oplossingen in combinatie met Stb-CRM.
Dorit Roest, een invloedrijke blogger met haar eigen platform TIM voor influencers, gaf haar visie op online marketing. Hoe kun je door goed gebruik van ‘social media’ en nieuwe technologieën nieuwe leden, donateurs en cursisten vinden. Maar minstens zo belangrijk hoe houd je ze daarna vast, en zorg je dat ze ‘happy camper’ blijven.
Rob Goijen en Rutger Slager presenteerden de visie van Eudonet Stb op de toekomst. Groeien doen we samen was de rode draad. De nieuwe browser interface en de nieuwe leden- en CRM app werden officieel gelanceerd. Kwaliteit en veiligheid staan hoog in het vaandel bij Eudonet Stb. Met trots werd de aanwezigen verteld dat Eudonet Stb, als een van de weinige ICT bedrijven in deze sector, sinds augustus 2019 ISO 27001 gecertificeerd.
Mark van den Berg van Spotler gaf inzicht in de kracht van CRM in combinatie met email marketing en deelde enkele inspirerende voorbeelden. Cederick Schoneveld van Companyinfo vertelde over het nut van het verrijken van data in eigen CRM en hoe dit kan leiden tot meer inzicht en meer omzet.