Frontoffice en Backoffice gekoppeld

Efficiënt communiceren met stakeholders

Websites en portalen: Selfservice en inzicht voor stakeholders

Door websites en portalen aan de Stb-software te koppelen, communiceer je gerichter met stakeholders en sla je een efficiency-slag voor je backoffice. Afhankelijk van de doelgroep zijn de mogelijkheden hierbij eindeloos. Denk eens aan; selfservice voor leden en cursisten, een eigen collecte portaal voor collectanten. Gericht documenten delen voor een werkgroep, vergadering of event. Geef leden de mogelijkheid informatie met elkaar te delen of te chatten over onderwerpen die ze raakt.

CRM combineren met een verenigingsportaal

Laat online als vereniging zien wat je doet en waar je voor staat

Profileren, kennis delen, verbinden en co creëren

  • Vergroot je online zichtbaarheid en vindbaarheid
  • Verbind leden, partners, bezoekers en stakeholders met elkaar
  • Deel en verzamel relevante kennis
  • Stimuleer participatie van (jonge) leden

Themaportaal

Maak vakkennis op relevante thema’s beschikbaar

Verzamelen, rubriceren en delen van informatie rondom thema’s

  • Deel online kennis over specifieke onderwerpen en dossiers
  • Wegwijzer in de best betrouwbare kennis en actuele informatie
  • Bouw en vergroot de toegevoegde waarde van de vereniging
  • Opbouw van het collectief geheugen

 

Online community

Participeer en word samen slimmer

Zoek elkaar op, ga in dialoog en verzamel feedback

  • Ontwikkel samen nieuwe relevante kennis
  • Ruimte voor innovatie en cocreatie
  • Vergroot betrokkenheid (jonge) leden
  • Plaform voor on- en offline participatie

 

Bij de inrichting van onze nieuwe website was het perspectief van onze leden, leidend. Tijdens dit project heeft Eudonet Stb hier een belangrijke rol in gespeeld, door ons regelmatig een spiegel voor te houden.

Miranda de Haan | Project Manager bij DNA

 

 

Web Management Suite

Met onze branche kennis van verenigingen, goede doelen en opleiders hebben wij een eigen Content management Systeem ontwikkeld: de Web Management Suite.  Onze software wordt inmiddels al jaren succesvol ingezet voor websites en ledenportalen van professionele verenigingen en ledenorganisaties, goede doelen en opleiders. Gevoed door wensen en suggesties van gebruikers, technologische ontwikkelingen en onze visie op de markt, wordt deze continue doorontwikkeld.

Met het WMS kan je niet alleen documenten, nieuws en blogs publiceren. Ook is het eenvoudig om kennis rondom specifieke onderwerpen en thema’s te organiseren en te delen. Door het online beschikbaar maken van stukken wordt ook vergaderen veel effectiever. Dossiers kunnen overal worden geraadpleegd en bewerkt. Met behulp van informatieprofielen is het daarnaast mogelijk om snel en gericht in te spelen op de interesses van stakeholders. Door de toepassing van Responsive Design past de website zich automatisch aan de gebruikte schermgrootte aan. In de zeer gebruikersvriendelijke beheeromgeving van het WMS kan iedereen direct aan de slag.

Het WMS is zeer uitgebreid en modulair opgebouwd. Hierdoor kan voor uiteenlopende behoeften een oplossing op maat worden gebouwd. Door het toekennen van de juiste gebruikersrollen en -rechten wordt zorgvuldig ingericht wie toegang heeft tot welke informatie. Door  WMS te integreren met CRM of Document Management systeem hoeven gegevens maar op één plaats vast gelegd te worden.

Wil je ook frontoffice en backoffice naadloos aansluiten met WMS?

Wil je hybride werken omarmen door jouw frontoffice en backoffice naadloos op elkaar te laten aansluiten? In een persoonlijk gesprek vertellen je hier graag meer over! Meld je hieronder aan voor een afspraak.