Met de software van Eudonet Stb,
kies je voor een duidelijke projectaanpak

Bij de uitvoering van jouw project gebruiken wij een beproefde ICT projectmanagement-methode. Jouw project verdelen wij in fasen (sprints). Bij elke fase beschrijven wij steeds wat je van ons kunt verwachten. Zo heb je naast duidelijkheid ook grip op doorlooptijd en budget!

Eén aanspreekpunt

Wel zo makkelijk: één aanspreekpunt tijdens het hele project. De Project Manager die jouw project leidt is gespecialiseerd in jouw branche. Hij zorgt ervoor dat er tijdens het project steeds nauw en efficiënt contact is over de voortgang.

Scoping

Welke systemen zijn er al en waar heb je behoefte aan? Wat hebben jullie in de toekomst nodig en wat betekent dit voor de inrichting? Hoeveel van de bestaande data kan geconverteerd worden en op welke wijze? Dit zijn vragen die tijdens de ‘scoping’ aan de orde komen.  Samen bepaal je of de standaard van de Eudonet Stb software aansluit op jullie processen en behoeften. Zijn er misschien toch extra modules nodig? Onze ervaren branchespecialisten weten precies weten hoe deze processen verlopen, en kunnen  je hierbij goed adviseren.

Projectplan

Op basis van de scoping stellen wij een projectplan op. Dit goed onderbouwd voorstel geeft je een duidelijk beeld van de implementatiekosten. Met het projectplan en de definitieve offerte weet je van te voren waar je aan toe bent. De projectontwikkeling wordt volledig afgestemd op jouw organisatie, werkwijze en wensen.

Implementatie

Zodra het projectplan en de definitieve offerte akkoord zijn, begint de realisatie van jouw project. Als er data geconverteerd moet worden, vindt er altijd  een proefconversie plaats. Pas wanneer deze getest en goedgekeurd is, volgt de definitieve conversie. Wij staan tijdens het hele proces voor je klaar om het nieuwe systeem optimaal af te stemmen op jouw organisatie.

Training en webinars

De gebruikers zijn minstens zo belangrijk als goede software. Training is daarom een essentieel onderdeel van onze service. Van algemene gebruikerstraining tot een training op maat of binnen een bepaald thema. Remote via Webinars, op je eigen locatie, of in de speciale trainingsruimte bij ons in Houten. Zo zijn jouw mensen perfect voorbereid op de uiteindelijke livegang, maar bijvoorbeeld ook wanneer er updates zijn.

Support

Snelle en goede support is essentieel na de implementatie van je nieuwe software. Onze toegewijde en deskundige Support en Customer Care afdeling is vanaf de implementatie betrokken bij jouw project. Erg handig, want na livegang zijn  zij volledig op de hoogte van jouw situatie. Ook nu heb je weer één aanspreekpunt. Deze bezoekt je regelmatig om al je gebruikersvragen te beantwoorden en ‘best practices’ te delen.

Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, krijgt je toegang tot een eigen support portal waar je met vragen en issues terecht kunt (MyStb.nl). Natuurlijk zijn wij ook telefonisch of via support@stb.nl bereikbaar.

Gebruikersgroepen

Wij hebben een duidelijke branchefocus. De kennis en ervaring van ervaringsdeskundigen staat aan de basis van onze software. Hiervoor hebben wij de onze Gebruikersgroepen geïntroduceerd. In deze sessie wisselen gebruikers van onze software ervaringen uit en bespreken wij toekomstige verbeteringen en ontwikkelingen. Input vanuit deze dagen wordt gebruikt om onze producten continue te verbeteren.